2011. november 25., péntek

Múltbeli üzenet a jövő számára

Úgy elmennék néhány napra
mért nem engedsz engem
Úgyis visszajönnék hozzád
miért kételkedsz bennem

Úgy elmennék néhány hétre
más városban élni
Úgyis visszajönnék hozzád
tégedet szeretni

De ha engem el nem engedsz
el kell tőled válnom
Tiltott kincsek hívogatnak
meg kell őket látnom

Nem hallanál többé rólam
ha egyszer így elmennék
Nem is látnál többé soha
vissza nem jöhetnék

De ha engem elengednél
megköszönném néked
És ha bárki megvádolna
én megvédenélek

Bármit látok, bármit hallok
mindent elmesélnék
Ajándékot hoznék, mikor
végül visszatérnék

Úgy elmennék néhány napra
engedj hát el engem
Úgysem ér az egész semmit
ha nem tudsz bízni bennem

/Szörényi Szabolcs/

Hallgasd..
Peking, Tiltott város

CSI: New York-i helyszínelők c. film

A kísértés hosszan nyomja a csengőt, de a lehetőség csak egyszer kopogtat!