2011. december 12., hétfő

Az ambíciótól az értelemig [1:29]

Dr. Wayne W.Dyer
...Ez történik, mikor hagyod, hogy az egod bekavarjon. Az történt abban a pillanatban, hogy teljesen elfelejtettem az Egomat. Nem arról szólt, hogy én milyen remek, spirituális, meg különleges vagyok. Az azonnali reakcióm arra, amire Johnnak szüksége volt, az volt, hogy segítsek. És ekkor történt meg a csoda. Egyetlen, gondolkodás nélküli pillanatban. Egy segítségre szoruló embertársam felé fordultam, megfeledkeztem önmagamról, és olyan volt, mintha  az ajtó kinyílt volna, és a Mesterek rám találva, azt mondták volna: Tessék!

Úgy lehet legkönnyebben kinyitni azokat az ajtókat, ha megfeledkezel önmagadról és segítesz a rászorulóknak. A szolgálat a lényeg. A legtöbb ember abban a tévedésben él, hogy azt gondolja: magamhoz vonzom mindazt, amire szükségem van az életben! Az egyik dolog, amiben mélyen hiszek, hogy nem azt vonzod magadhoz, amit akarsz, hanem azt, ami vagy! Ami vagy!

CSI: New York-i helyszínelők c. film

A kísértés hosszan nyomja a csengőt, de a lehetőség csak egyszer kopogtat!